matthew88 matthew88
960
BLOG

Odłączcie Eurosport od Onetu!!

matthew88 matthew88 Rozmaitości Obserwuj notkę 3

Dzisiaj krótki wpis, który śmiało też może być postrzegany w formie apelu.Otóż dopiero na spokojnie analizując zrozumiałem dlaczego nie wyświetla się polska strona Eurosportu www.eurosport.pl. Myślałem, że coś źle wpisuję albo to z powodu usterek technicznych, ale później okazało się (gdy zasięgnąłem głębszych informacji w internecie), iż strona internetowa Eurosportu połączyła się z grupą Onet tworząc zarazem jeden serwis sportowy, którego jego celem jest bycie największym i najlepszym serwisem sportowym w Polsce, co nie mniej nie więcej znaczy, że chce osiągnąć na rynku monopol.

Otóż jako fan stacji Eurosport(którą cenię za komentatorów, wiele ciekawych relacji sportowych i magazynów, a także do tej pory świetną sportową stronę internetową) jestem zaskoczony i to niemile informacją, że doszło do owego połączenia. Uważam, że niestety jest to tzw. śmierć naturalna internetowego serwsu Eurosportu. Zresztą sama stacja godząc się na stworzenie z Onetem jednego serwisu sportowego sama godziła się również na to, że to, co może dać temu serwisowi to tylko logo swojej stacji. Przeglądałem ten "nowy" serwis i muszę stwierdzić, że 95% informacji sportowych to informacje z Onetu. Eurosport dostał zaledwie 5% powierzchni na własne informacje umieszczane ze swoim logiem. Jak dla mnie będzie to teraz serwis Onetu, co praktycznie nic nie zmieni i serwis będzie tak samo słaby jaki był do tej pory.

Strona internetowa Eurosportu wyróżniała się dla mnie prostą wyszukiwarką, świetną obsługą "wyników na żywo" i świetnymi serwisami poświęconymi imprezom sportowym (ostatnio igrzyskom). Nie było na niej widać tzw. pompowania balonika tylko spokojne, rzetelne relacjonowanie wydarzeń sportowych. Niestety tego samego nie można powiedzieć o Onecie. Informacje z niektórych dziedzin sportowych umieszczane ze sporym opóźnieniem, trudna w obsłudze wyszkukiwarka dyscyplin i działu "wyniki na żywo, które na stronie głównej są niekatualne, a także fatalne przygotowywanie materiałów o wydarzeniach sportowych pod względem informacji o danym wydarzeniu i doborze słów świadczą o tym, że był to bardzo kiepski serwis sportowy.  Nie wydaje się, aby patronat Eurosportu miał ten wizerunek zmienić, a chyba o to szefom Onetu chodziło: przyciągnąć znaną markę i nią zakryć swoje wpadki.

Mam tylko nadzieję, że szybko zostaną oba serwisy odłączone, bowiem teraz po "zniknięciu" Eurosportu nie ma już dobrego serwisu sportowego. Także wierzę, że nie dojdzie do połączenie telewizyjnego np. Eurosportu z nSport. Wtedy byłby już całkowity upadek polskich kanałów sportowych.

matthew88
O mnie matthew88

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości